OFERTA

POZNAJ NASZĄ OFERTĘ

MOBILITY

MOBILITY

Zajęcia mające na celu zwiększenie zakresu ruchów. Ćwiczenia wykonywane na zajęciach zwiększają mobilność naszego ciała, pracujemy nad tym by doprowadzić do wykonywania ruchów w pełnym zakresie. Systematyczne wykonywanie ćwiczeń przeciwdziała powstawaniu kontuzji , a także pomaga rozładować przeciążenia mięśni spowodowane intensywnymi treningami. Podczas zajęć wykorzystywane są rolery, piłeczki, gumy, sztangi i wszystko czym można się rolować, masować i rozciągać.

TUBING

TUBING

Zajęcia wzmacniające górne i dolne partie mięśniowe  przy wykorzystaniu specjalnych gum o różnym stopniu rozciągliwości. Tubing (guma) zmusza mięśnie do
większego wysiłku niż na standardowych zajęciach wzmacniających. Zajęcia dla Pań i Panów w każdym stopniu zaawansowania. Poprawiają sprawność, siłę mięśni całego ciała i rzeźbią sylwetkę . Trening jest zakończony stretchingiem.

BUP

BUP

Zajęcia wzmacniające, wyszczuplające i ujędrniające mięsnie ud, pośladków i brzucha w jednym. Prowadzone w umiarkowanym tempie przy energetycznej muzyce, które poprzedza 15-sto minutowa rozgrzewka. Duża ilość powtórzeń gwarantuje efektywny trening-Twój brzuch stanie się płaski, pośladki podniosą się i ujędrnią, uda wysmuklą, a oznaki cellulitu zdecydowanie się zmniejszą. Są to zajęcia dla każdego i w każdym wieku.

BOKS

BOKS

Zajęcia przeznaczone dla mężczyzn jak i kobiet. Trening poprawi Twoją ogólną sprawność fizyczną i samopoczucie. Boks jest doskonałą formą odreagowania napięcia jak i również formą aktywności umysłowej.  Ćwiczący poznają boks od podstaw ucząc się techniki poruszania, zadawania ciosów i obrony przed nimi. Różnorodność form i środków treningowych oraz zestaw ćwiczeń specjalnie dla tej dyscypliny sportu ukierunkowanych sprawia że zajęcia są ciekawe i wszechstronnie rozwijające.

ZUMBA

ZUMBA

Zumba jest dla każdego bez względu na wiek, płeć i kondycję. jest bardzo efektywna – jako trening cardio łączy zabawę z wysiłkiem, poprawia samopoczucie, wyzwala pozytywną energię, ale również rzeźbi i ujędrnia nasze ciało. Dzięki godzinie dynamicznych ćwiczeń o zmiennej intensywności możemy spalić aż 600 kcal. Łatwe do naśladowania kroki taneczne, urozmaicona kompozycja ruchów i energetyczna muzyka wszystkich wprawia w optymistyczny nastrój i pobudza do zabawy.

DEEP WORK

DEEP WORK

Deep work to nowy, wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego, prosty i wyróżniający się na tle innych znanych programów. Energetyczny trening oparty na pięciu elementach: ziemi, drewna, ognia, metalu i wody, które z kolei symbolizują różne źródła energii. Program deep work bazuje na koncepcji Yin i Yang, zaprojektowany tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe i kompleksowy trening funkcjonalny.

ACTIVE WALK

ACTIVE WALK

Trening odbywa się na bieżniach bezsilnikowych. Jest to jeden z najskuteczniejszych treningów wspomagających odchudzanie dzięki połączeniu klasycznych ćwiczeń fitness, rytmiki i treningu wydolnościowego i cardio w jeden. Ćwiczenia są proste, niezależnie od wieku, czy sprawności ruchowej wszyscy są zmotywowani i w pełni czują, że stanowią integralną część grupy. ACTIVE WALK jest aktywnością fizyczną, którą mogą uprawiać wszyscy, bez względu na wiek, czy poziom sprawności.

INDOOR CYCLING

INDOOR CYCLING

Zajęcia na rowerach treningowych w rytm muzyki przy zastosowaniu różnych pozycji ciała (stojąca, siedząca). Lekcja wydolnościowa, kształtująca nie tylko dolne partie mięśniowe. Spalanie w ciągu zajęć dochodzi nawet do 1000 kalorii. Zajęcia mają na celu pozbycie się nadmiernej tkanki tłuszczowej, zwiększenie siły fizycznej, poprawę wytrzymałości oraz zmniejszenie ryzyka chorób układu krążenia. Indoor Cycling to wspaniała zabawa dla każdego.

BODY ART

BODY ART

To element programu body&mind, który cieszy się ostatnio niezwykłym powodzeniem. Oprócz elementów jogi zawiera również fragmenty ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pilates, japońskiego Do In oraz technik oddychania i relaksacji. W czasach kiedy praktycznie każdy z nas jest zestresowany, a siedzący tryb pracy sprzyja przybieraniu na wadze, ćwiczenia które kształtują sylwetkę i jednocześnie dbają o naszą równowagę psychiczną, wydają się wręcz idealnym rozwiązaniem.

Cross

Cross

Fitness, złożony z komponentów różnych sportów (podnoszenie ciężarów, treningu metabolicznego, wioślarstwa i gimnastyki sportowej). Jego sztandarowa zasadą jest, aby trenować tak, by być przygotowanym na każdą okoliczność. Dlatego Cross trenuje w każdym aspekcie sprawności fizycznej: wytrzymałości krążeniowo-oddechowej, sprawności metabolicznej, siły, elastyczności, mocy, szybkości, zwinności, równowagi, koordynacji i celności.

SIX PACK

SIX PACK

Pierwsza część zajęć trwająca około 25 minut  to trening cardio gwarantujący spalanie tkanki tłuszczowej. Instruktor wykorzystuje prostotę niezwykle efektywnej gimnastyki w prostych układach choreograficznych. Kolejne 25 minut zajęć poświęcona jest mięśniom brzucha. Przy dużej ilości powtórzeń pracujemy nad siłą i rzeźbą mięśni brzucha. Trening jest zakończony stretchingiem.

INTERWAŁ KILLER

INTERWAŁ KILLER

Zajęcia wydolnościowe, bardzo intensywnie spalające tkankę tłuszczową  i wzmacniający mięśnie naszego ciała. Trening na zasadzie zmienności intensywności wysiłku ( przeplatanie treningu cardio- 8min z treningiem wzmacniającym- 8min). W momencie wytężonej pracy tętno może zbliżyć się do wartości maksymalnej, a podczas wzmacniania tętno obniża się do 120-140 uderzeń serca na minutę.

PUMP OR DIE

PUMP OR DIE

Trening ze sztangami skutecznie rozwijający wytrzymałość i oraz kształtujący sylwetkę. Doskonałe zajęcia dla Pań i Panów, polegające na wykonywaniu ćwiczeń z wykorzystaniem umiarkowanych ciężarów, przy dużej liczbie powtórzeń. Twoje mięśnie stają się silniejsze, a kondycja coraz lepsza.

BOSU

BOSU

Fantastyczny trening z wykorzystaniem dwustronnej platformy bosu (połączenie piłki i stepu). Trening łączący pracę dynamiczną i statyczną. Angażuje do pracy całe nasze ciało, dzięki czemu poprawia równowagę, wzmacnia mięśnie i stawy, przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej, wyszczupla nogi, poprawia wydolność organizmu. Jest rewelacyjnym przyrządem przygotowujący organizm do szaleństw narciarskich, co prowadzi do mniejszej liczby urazów i lepszej wydolności fizycznej.

Stretching

Stretching

Trening rozciągający całe ciało, rozluźnia i uelastycznia mięśnie. Zwiększa zakresu ruchów w stawach, poprawia ukrwienie mięśni, doprowadza organizm do stanu równowagi fizycznej, zwiększa gibkość i elastyczność mięśni oraz zapobiega uszkodzeniom włókien mięśniowych. Kojące dźwięki muzyki rozluźnią napięcia mięśniowe, zlikwidują efekty stresu dnia codziennego oraz zrelaksują swój umysł i ciało.
×